BLEUBERRY BLUES

HET IS ZOMER... 
maar zachtjes aan raak ik mijn zomer gevoel kwijt :(

IT'S SUMMER...
but bit by bit I lose my summer feeling :(


Toevallig ergens gelezen dat je last kan hebben van de zomer blues...
in de zomer (zonder reden) je down voelen.

I read somewhere that you can syffer from the summer blues...
in summer (without reason) you're feeling sad and blue.


If early summer finds you sad and blue -- for no reason -- cheer up 
with some BLUEBERRIES
~ Kimberly Jace ~


Ja en wat doe je dan?  Gelijk blauwe bessen gekocht en er een heerlijk toetje
mee gemaakt. Ik heb poffertjes gebakken met stukjes bes erin, 'n bolletje
slagroomijs erbij en de rest van de bessen als decoratie gebruikt. 
De dag erna...  blauwe bessen Spoon met Prosecco.
(Helaas geen foto's gemaakt.)

IK BEN HELEMAAL OPGEVROLIJKT :) !


Yes and what to do about it? I bought some blueberries and made a
delicious dessert with it. I baked pancakes with berry pieces in it,
some ice cream and the rest of the berries I used as decoration.
The day after... blueberry Spoon with Prosecco.
(Sorry no pictures)

THOSE BLEUBERRIES CHEERED ME UP :) !


 “Have blueberries whenever you are low
destiny will change and you will be high” 
~ Adam Voichester ~


10 comments:

June said...

Your blueberry post has cheered me up today too! I needed a little happiness today and this post and your post about your peonies lifted my heart!

hugs from here...

Josephine said...

De moed niet laten zakken hoor, hihi. straks roepen we weer.....Pffffff wat een hitte.

Deze fotoserie is om te ZOENEN zo mooi Barbara, ook het bessenhart, en wat heb je er goddelijke gerechtjes van gemaakt.

Voel je je nu na dit alles wat zonniger?

Liefs
Josephine

Passione Helena said...

Wat een leuke post Barbara! Ik word spontaan vrolijk van je blauwe bessen post, hoef ze niet eens te nuttigen hihi. Maar je recepten zijn het uitproberen waard. Weer iets geleerd en ook nog eens heerlijke gerechten om in het receptenboek op te slaan, wanneer ik een beetje somber ben;-)

Dankjewel!
Ga je mooie blog volgen.

Lieve groet, Helena

Barbara said...

Allof your images of the blue are stunning.

José said...

Hoi Barbara!
Dank je wel voor je compliment en dat je me bent gaan volgen :)
Meteen even bij je komen snuffelen en ik vind het er geweldig uitzien!! Volg je graag terug. Mooie Blueberry foto's, hoop dat ze de zomerblues wat verdrijven.
Je zou eventueel ook nog heel hard Blueberryhill van Fats Domino kunnen gaan zingen ;)

Nog een fijne avond.

Groetjes José

Marijke said...

Ben blij dat je langsgekomen bent. Super mooi blog van deze prachtige bessen.
Fijne week Barbara

Janneke said...

Erg leuk dat je een berichtje op mijn blog achterliet. Ben gelijk even bij jou gaan kijken en het idee dat je elke week over iets schrijft waar je blij van wordt, spreekt me erg aan. Bij die blauwe bessen loopt het water me in de mond.
Fijne week toegewenst,
Jannke

Anonymous said...

Hoi Barbara dank je voor je bezoekje aan mijn blog,ik vind jouw blog ook heel leuk en je hebt er ook een volger bij,ik ga deze bessen vandeweek ook maar eens kopen,want voel mij ook niet zo fit,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Ans van Ispelen said...

Wat een prachtige foto's.
Dat blauw wat grijsachtig is,is toch wel een erg mooie kleur.
En je hebt het ook zo schitterend op de foto gezet.
Mijn complimenten,hoor.
En natuurlijk ga ik je ook volgen.
Je hebt een erg mooi Blog.

Groetjes Ans

Red Rose Alley said...

I love blueberries. Sometimes I put blueberries and pecans in my oatmeal. It is very yummy. I didn't know that about the summer blues - how interesting.
~Sheri at Red Rose Alley