TIME TO ENJOY

Eindelijk klaar met de decoraties, nu breekt de tijd aan om ervan te genieten. Oh... wat hou ik van het kerst seizoen, buiten is het vredig, stil en koud, binnen is het licht en behaaglijk warm.

Finally finished with the decorations, now it's time to enjoy it. Oh ... how I love the Christmas season, outdoors peaceful, quiet and cold, inside it's light, cosy and warm.


De kerstboom is hetzelfde gebleven als vorig jaar.
The Christmas tree has remained the same as last year.


Om mijn zilverkleurige decoratie te laten matchen met de goud/bronskleurige ornamenten in de kerstboom, heb ik wat Hydrangea Annabelle uit mijn tuin toegevoegd. 

To match my silver decoration with the gold/bronze ornaments on the tree, I 've added some Hydrangea Annabelle from my garden.


GOUD, ZILVER en BRONS

GOLD, SILVER and BRONZE




JINGEL BELLS, JINGLE BELLS, JINGLE ALL THE WAY...


Voor mijn verjaardag heb ik de Carson Plaid Dinner Plates gekregen van Pottery Barn en omdat ik zelf nog geen foto's heb gemaakt, eentje van Pottery Barn "geleend". Helaas waren de bordjes met "Deer in Snow" uitverkocht : (

For my birthday I got the Carson Plaid Dinner Plates from Pottery Barn and because I didn't have taken pictures yet, I "borrowed" one from Pottery Barn. Unfortunately the plates with
"Deer in Snow" sold out : (


Tijdens ons kerstdiner is mijn tafel gedekt met een wit ASA onderbord, zwart Ikea aardewerk bord, mijn nieuwe Carson Plaid diner bord en tot slot een wit VTwonen ontbijtbordje. De tafel decoraties zijn dit jaar aangepast aan mijn nieuwe aanwinst, rood, zwart en goud. Niet zo spectaculair als op de foto, maar deze dame is er heel erg blij mee. FIJNE ZONDAG !

Throughout our Christmas dinner my table will be covered with a white ASA underplate, Ikea black pottery plate, my new Carson Plaid Dinner plate and finally a white VTwonen breakfast plate. The table decorations are adjusted to my new acquisition this year, red, black and gold. Not as spectacular as in the picture, but I'm a very happy lady. HAVE A LOVELY SUNDAY !

15 comments:

Sylvia said...

Wat een mooie kerstsfeer, Barbara, mooi zo dat goud, zilver en brons !
En wat zal het gezellig zijn aan tafel bij het kerstdiner ...
nog proficiat met je verjaardag !
Fijne zondag,
Sylvia

Ans van Ispelen said...

Prachtig,deze kleuren Barbara.
En de spulletjes zijn ook zo mooi in je boom.
Dus je bent jarig geweest begrijp ik.
Proficiat,hoor.
En dat servies is ook al zo schitterend.
Echt genieten bij je.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

ilona said...

Wat een mooie warme kleuren! Ben benieuwd naar de foto's van jouw gedekte kerst-tafel. Hele fijne zondag! Groetjes, Ilona.

Home and Lifestyle said...

Wat een mooie boom, een leuk idee trouwens om er hortensiabloemen in te verwerken. Ik moet nog nadenken over de kersttafel, ik zal eens kijken hoever we komen met de spullen die we al in huis hebben. Het plaatje biedt inspiratie!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Anonymous said...

Prachtig is je kerstboom en je tafel word vast super,geniet van deze tijd,fijne zondag,lieve groet Musje.

Krek wak wou said...

Een schitterende boom, Barbara! Wat mooi met de hortensiabloemen erin! Goed idee!
Groetjes, Nicole

What's in a day said...

Je boom is heelm ooi, prachtige decoraties, echt ee warme sfeer.
Die vborden zijn wel heel mooi en zoals op de foto...prachtig, ik moet nog even nadenken, gebruik altijd als onderdeel het oude kerstservies van Wedgewood en dat combineer ik dan, bij mij dit jaar ook zwart erbij..de eerste keer!!

Fijne dag nog,
Lieve groet,
♥Eefie

Janneke said...

Prachtig gedecoreerd Barbara, super idee die Hydr. Annabelle tussen goud en zilver. Vind je nieuwe serviesgoed ook prachtig, jammer dat het decor met hertjes in de sneeuw weg was want daar viel ik ook gelijk op.
Groeten, Janneke

Olga V. said...

Dear Barbara,
very beautiful ornaments on the Christmas tree !
Photos as always gorgeous!

Love,
Olga.

Unknown said...

Knusse stijlvolle sfeer bij jou. Ziet er heel gezellig uit. Fijne week gewenst. Groetjes, Nancy

La Blomst-Living said...

Hele mooie decoraties heb je en de foto's zijn ook weer prachtig!
Nog van harte gefeliciteerd hoor en ik wens je nog vele gezonde jaren toe!
Lieve groet, Linda

Red Rose Alley said...

Barbara,
Your gold and silver ornaments are just lovely. I have seen many silver ornaments that I liked this year, and now my tree is adorned with them. Your red, black, and gold table this year will look dazzling. I would love to see pictures.
~Sheri at Red Rose Alley

Anneke said...

Wat een prachtige boom en zo mooi gedecoreerd. Het ziet er zo gezellig bij je uit.
Een lieve groet
Anneke

Josephine said...

Een geweldige kerstsfeer Barbara, en wederom adembenemend vastgelegd.

PRACHTIG de kleuren combinatie, en in gedachten zie ik jou stijlvolle Kertstafel al voor me, daar zal het zeker aan niets ontbreken.....

Geniet van een fijne week,

Liefs,
Josephine

Cathy H. said...

You are amazing at capturing the beauty of Christmas!! My favorite is the jingle bell image!